Welcome to hello kittyland
Baby Boo

Assalamualikum , Welcome to my territory . Be nice here . :)



Diary Author Links You


Tagboard


Thank You

Template/Header: Chocolate Love
Basecodes: Beautiful Monster
Edited By: KiityLand
Friendship


Hai korang *lambai tangan* . Act , nie blog baru aku , tonyoh sini kalau nak tengok first blog aku . kenapa tukar blog .? okey je blog lame tu . ^ suka hati la , ececehh . ramai dah yang cakap sedeh bace entry last aku , ye ke .?? Urmp . Biasa je kot . Sebenarnya , first blog tu , dari awal aku berblogging sampai last entry , semua aku story bout my lovely boyfie . sedeh ! kini dia milik orang . sokey-sokey ! Sue kau kena kuat , ramai lagi lelaki dekat dunia nie . ChaiYokkk !! 



Back to title , Ramai yang tertanya-tanya macam mana nak dapat kawab sejati sekarang nie . Dah tak wujud ! memang ada betul nya jugak , tapi persahabatan boleh rapat dan tak kan terputus kalau salah seorang tak  manjadi duri dalam daging dan tikam belakang . Now , zaman sekarang kawan baik suka kutuk kawan baik sendiri . i'm i right ? aku pun perah kena la macam nie . depan kita sumpah pijak katak pun tak leper . belakang kita , nauzubillah ! segala keburukan dalam luar aku kau heboh-heboh kan . macam nie ke kawan .? Huh ! *lepas geram kejap* . 




















Sometimes friendship can be sweet as candy but sometimes they are cruel like ''SYAITON'' opps ? haha :P dan kawan jugak boleh jadi musuh dalam selimut . yeah . u know what i mean right ? hmm . macam kawan makan kawan lah . contoh macam aku pernah kena . kawan yang couple dengan ''EX'' aku . memang lah sekadar EX . tapi kita pernah sayang dia right ?  mestilah rasa jealous bila tengok kawan kita bersweet-sweet depan kita . so jangan lah awak semua couple dengan ''EX'' kawan baik awak sendiri okay honey bunny :P eh ? hahahahar . xoxo :P









Apabila kita ingin berteman , janganlah kerana kelebihannya , kerana mungkin dengan satu kelemahannya , kau mungkin akan menjauhi buat selamanya .

Andai kau seorang teman sejati , terimalah dia seadanya kerana dia seorang sahabat dan manusia biasa . Jangan diharapkan semuanya sempurna kerana kau juga tidak sempurna .




Secebis senyum membawa seribu makna, Sedetik rindu adalah satu perjuangan, 
Satu ingatan bersemi didalam doa dari sahabat untuk sahabatnya~